Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с общ характер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с общ характер

    Проблемът е със сходни симптоми на няколко отделни дефектирали части:
    дебитомер, ламбда сонда, свещи – според прочетеното във форума и малко познания.
    Двигателя работи на малко над 1000 (~1100) оборота на свободен ход, когато мотора е загрял нормално. При палене е ~1500 и постепенно пада след 1-2 мин. което си е нормално.
    Проблемът е когато дам по- рязко газ при потегляне или на свободен ход и заглъхва за 1- 2 сек след което се изфорсира нормално. При потегляне винаги трябва да дам предварително малко газ и да потегля примерно на 1300- 1400 оборота противен случаи ще придърпа. След като потегля веднъж няма никакви проблеми, но на всяко потегляне, предварително малко газ.
    Друго нещо ми направи впечатление, че когато се движа примерно с 110км/ч и ако настъпя педалът до край набира по- бавно от колкото ако подавам постепенно газ.
    Имам чувството и че преди на по- висока скорост се наемаше по- добре .. по магистралата съм я тествал 210 и си ги хваща сравнително бързо, а сега до 200 доста по плавно сравнено с миналата година.
    Точно си направих смяна на масло и филтри .. та се чудя какво следва
    Направих тест като изключих буксата на дебитомера и на празен ход я изфорсирах малко, но като е изключен оборотите са непостоянни и припатква. Не съм се пробвал на пътя да пробвам с искл. букса. Та с изкл.дебитомер е осезаемо по зле и си мисля, че моят все още е в час.

    Този проблем си го имам от както съм я купил вече 3-та година. Не съм сменял свещи и кабели до сега. Пали от раз и в най- големият студ.
    Last edited by flipz; d.m.y г., 17:58.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  • #2
    На диагностика бил ли си ?
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #3
      Най-добре иди да ти пуснат диагностика. Явно че нещо не е в час - моята кола е изрядна (пускал съм няколко пъти диагностика) и с откачена букса на дебитомера няма никакви разколебавания в оборотите, нито в мощността или каквото и да било друго... Проблемите със загубата на мощност на студен двигател го имат много колеги и при всеки се оправя от различно нещо - или дебитомер, или ламбда сонда или свещи (най-често). Аз също го имах, но след махането на катализатора, чистенето на дебитомера и поставянето на оригинални свещи NGK всичко е нормално!
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
      BMW 328i

      Comment


      • #4
        Всичко е от емблемата,колега.Пробвай с някой доказано изряден маф и виж какво ще стане,защото не е задължително да го хване диагностиката.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Kondoliza Покажи съобщение
          Всичко е от емблемата,колега.Пробвай с някой доказано изряден маф и виж какво ще стане,защото не е задължително да го хване диагностиката.
          Не съм ходил на диагностика, но явно ще отида. За марката незнам, защото моят си е оригинален Bosh, дойде си с колата от Italia
          Значи без диагностика няма да мине . . . само ще сменям части за нищо Но съм чел, че с изкл.дебитомер трябва да е по- зле .. т.е. с някакви стойности по default работи CPU-тo.
          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

          Comment


          • #6
            Би трябвало да се вкарва в авариен,когато сместта е по-богата и всичко е по оборотите.

            Comment


            • #7
              Колата ти с катализатор ли е? Какво е състоянието на генерацията?
              Това са класически симптоми на генерация с намалена пропускателна способност. Двигателя не може да изхвърли газовете и ефекта е, че трябва да върнеш малко педала или да припомпаш за да успее. Не е задължително да режеш. Просто откачи първ о генерацията след двуцевката и ако не те бият комшиите виж какъв е ефекта.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #8
                благодаря ви все пак .. явно ще се ходи на диагностика и пак ще се мъдри по метода на изключването
                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                Comment

                Working...
                X